Ben bilgisayar mühendisiyim, program yazmıyorum ama yazsam dahi bu kadar yüksek özellikler çok çok fazla. Çocuğum değil iki yıllık üniversite, Amerika'da mit kazansa dahi yarısını almam, çok şükür param da var ama iktisatli olmak lazım, yoksa hiçbir şey olunmuyor, her şeyin en iyisini alma huyumuz kurusun.