pacaltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bilgisayar mühendisiyim, program yazmıyorum ama yazsam dahi bu kadar yüksek özellikler çok çok fazla. Çocuğum değil iki yıllık üniversite, Amerika'da mit kazansa dahi yarısını almam, çok şükür param da var ama iktisatli olmak lazım, yoksa hiçbir şey olunmuyor, her şeyin en iyisini alma huyumuz kurusun.
Hocam haklısın ama laptop için konu açtım kimse uygun bilgisayar atmadı attıkları bilgisayarlar aşırı pahalı. İstediğim şu bölümünde kullanacak ve nadir de olsa 1-2 araba oyunu oynayabilir (araba bağımlısı) ets vb. oyunla çok işi de yok.