Dgs ile alakalı sorum var
10
●272
- 08-09-2020, 00:03:40Merhaba, ülkemizde puan sistemi neden vardır hala anlamış değilim. Ben herhangi bir sınav sonucu açıklandığında sıralamam ile eski yıllardaki sıralamaları karşılaştırırım tercihimide sıralamaya göre yaparım. Eğer boşta kalma korkusu varsa ; Örneğin 30 tercih hakkınız varsa 10 unu sizin sıralamanızdan yüksek olan yerlere, 10 unu sizin sıralamanızda olan yerlere 10 unuda sizden düşük yerlere yapın . Boşta kalma korkunuz yoksa 20 sini sizden yüksek bölümlere , 5 ini sizin aralıktaki yerlere 5 inide düşük yerlere yapın
- 08-09-2020, 00:08:55Üstteki sorulara itafen kimse tercihinize karışmaz istediğiniz aralıkları yazabilirsiniz. +15 den 20 den başlamak mantıklımı değilmi sorusu karışık, sizin alanınızdan giren sayısı ve alanınızdan girenlerin sıralamasını bilmediğiniz için şuan sizin alanınızda dgs birincisi bile olabilirsiniz ve 260 la en iyi yere yerleşebilirsin , veya bu puanla sizin alanınızda herkes iyi yapmıştır bu sene siz sonuncuda olabilirsiniz ve size hiç kontenjan kalmayabilir. Bu iş biraz kumar işi gibi , o yüzden her dilime paranı bölsen kaybın az olur, tümünü bir yere bassan ya tamamen çok çok iyi bi para kazanırsın yada tamamen kaybedersin