Kilit.
Dgs ile alakalı sorum var
10
●272
- 07-09-2020, 22:53:09MisafirSınav kolay olduğu için sonuçlar bu şekilde. geçen sene taban puanı 280 puandan aşağı olan bölümleri yaz.doratanitim bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 07-09-2020, 22:53:16tercihleri sıralamaya göre mi yapabileceğiz yoksa +10 +15 puana kadar kafamıza göre mi tercih edeceğiz hocam?
- 07-09-2020, 22:57:05Yani anladıgım kadarıyla +20 puana kadar tercih yapsam kurtarma şansı var
- 07-09-2020, 22:57:06doratanitim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben puana göre yapmıştım 290 ile devlet üniversiteleri başlıyodu başladım yazmaya benim puanım 261 idi. Ama çıkmayacağını bile bile yazdık bişey kaybetmedik çünkü bir sürü okul yazma hakkım vardı. En son yazdığım okul puanları 240 lardaydı. Ama ben geçen sene yaptım. Yaptığım yılda okul puanları açıklanmamıştı 1 sene önceki puanlara göre sıraladım.
