• 07-09-2020, 22:49:06
    #1
    Kilit.
  • 07-09-2020, 22:52:08
    #2
    yapılan soruya göre puan sistemi değişir. demekki sınavda herkes yapmış anlamındadır bu tablo. geçen yıla göre bu puanı almam gerekiyor dediğiniz için bu şekilde yazıyorum
  • 07-09-2020, 22:53:09
    #3
    Misafir
    Sınav kolay olduğu için sonuçlar bu şekilde. geçen sene taban puanı 280 puandan aşağı olan bölümleri yaz.
    • doratanitim
    doratanitim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-09-2020, 22:53:16
    #4
    tercihleri sıralamaya göre mi yapabileceğiz yoksa +10 +15 puana kadar kafamıza göre mi tercih edeceğiz hocam?
  • 07-09-2020, 22:56:15
    #5
    Bende Türkçe zor olduğu için sayıdal çok puan vermedi
  • 07-09-2020, 22:57:05
    #6
    Yani anladıgım kadarıyla +20 puana kadar tercih yapsam kurtarma şansı var
  • 07-09-2020, 22:57:06
    #7
    doratanitim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tercihleri sıralamaya göre mi yapabileceğiz yoksa +10 +15 puana kadar kafamıza göre mi tercih edeceğiz hocam?

    Ben puana göre yapmıştım 290 ile devlet üniversiteleri başlıyodu başladım yazmaya benim puanım 261 idi. Ama çıkmayacağını bile bile yazdık bişey kaybetmedik çünkü bir sürü okul yazma hakkım vardı. En son yazdığım okul puanları 240 lardaydı. Ama ben geçen sene yaptım. Yaptığım yılda okul puanları açıklanmamıştı 1 sene önceki puanlara göre sıraladım.
  • 07-09-2020, 23:19:44
    #8
    benimde böyle bakalım.Hayırlısı olsun
  • 07-09-2020, 23:20:54
    #9
    Hayırlısı olsun hocam