• 06-09-2020, 19:17:41
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Allah işinizi rast getirsin.

    Şimdi antivirüs satın alayım dedim, bu konuda da Kaspersky'ı tercih ettim ( olumsuz düşünen olabilirse yazabilir herkesi bilinçlendirmiş olalım. )
    Bu konuda araştırma yaparken kendi internet sitesinde Kaspersky Internet Security programını 1 cihaz için 1 yıllık 150 tl gibi gördüm, hepsiburada.com üzerinde de bir ilan vardı orda da fiyatı 50 tl civarındaydı. Hatta total security'e baktığımda 62 TL idi.
    https://www.hepsiburada.com/kaspersk...-HBV00000NKGVT
    Burada sadece anahtar veriyorlarmış sanırım, diğerinde ne geliyor onu da bilmiyorum da. Böylesi yerlerden almak mantıklı mı sizce?
    Herhangi bir olumsuz ya da olumlu tecrübeniz oldu mu?
    Siz hangi antivirüsü kullanıyorsunuz?

    Teşekkürler, selamlar.

    --------

    Düzenleme : Bu tarz lisanslamalar mantıklı mı diye sordum, herkes kullandığı modeli yazmaya başladı, o 2. soruydu arkadaşlar. Teşekkürler.
  • 06-09-2020, 19:18:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bitdefender kullanıyorum yıllardır şaşmam.
  • 06-09-2020, 19:18:50
    #3
    13 senedir bilgisayar kullanıyorum bir kere antivirüs programı kullanmadım bilinçli insan zaten yakalanmaz hocam virüse, bilgisayarınızı kastırmaktan başka bi işe yaramaz hangisi olursa olsun
  • 06-09-2020, 19:20:56
    #4
    Nod32 tabi ki.
  • 06-09-2020, 19:20:59
    #5
    AlperOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    13 senedir bilgisayar kullanıyorum bir kere antivirüs programı kullanmadım bilinçli insan zaten yakalanmaz hocam virüse bilgisayarınızı kastırmaktan başka bi işe yaramaz hangisi olursa olsun
    Ben bilinçliyim ama ister istemez ailemizdeki insanları koruyamıyoruz hocam. Babam gelen sms'leri direk bana gönderiyor güvenemediğinden. Bu sebeple kullanmak istiyorum açıkçası
  • 06-09-2020, 19:21:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ülkemizde lisanslı yazılım kullanımı malesef az. Antivürüs kullanımında da ücretsiz ve kalitesiz yazılımlar var ne yazık ki çok tercih ediliyor. Şahsen yıllardır ücretli antivürüs kullanırım. Mcafe, Kaspersky, Trend Mikro gibi bir çok yazılım kullandım. Ancak 5 kullanıcılı AVG den çok memnun kaldım ve halen de kullanıyorum. Öneririm. Sorunuz varsa da cevaplarım ...

    -Kaspersky i önermem memnun kalmazsınız ...
  • 06-09-2020, 19:23:23
    #7
    nod32 geçen yıl anahtar olarak aldım. sorunsuz kullanıyorum.
  • 06-09-2020, 19:36:27
    #8
    Hocam ben gittigidiyor üzerinden kaspersky aldım 1 yıllık 20 lira olarak. Lisans anahtarını girdim ve 550 gün verdi şansa
  • 06-09-2020, 19:59:58
    #9
    Malwarebytes kullanın hem bedava hem en iyi antivirüs