Ülkemizde lisanslı yazılım kullanımı malesef az. Antivürüs kullanımında da ücretsiz ve kalitesiz yazılımlar var ne yazık ki çok tercih ediliyor. Şahsen yıllardır ücretli antivürüs kullanırım. Mcafe, Kaspersky, Trend Mikro gibi bir çok yazılım kullandım. Ancak 5 kullanıcılı AVG den çok memnun kaldım ve halen de kullanıyorum. Öneririm. Sorunuz varsa da cevaplarım ...
-Kaspersky i önermem memnun kalmazsınız ...