Merhaba arkadaşlar, Allah işinizi rast getirsin.
Şimdi antivirüs satın alayım dedim, bu konuda da Kaspersky'ı tercih ettim ( olumsuz düşünen olabilirse yazabilir herkesi bilinçlendirmiş olalım.

)
Bu konuda araştırma yaparken kendi internet sitesinde Kaspersky Internet Security programını 1 cihaz için 1 yıllık 150 tl gibi gördüm,
hepsiburada.com üzerinde de bir ilan vardı orda da fiyatı 50 tl civarındaydı. Hatta total security'e baktığımda 62 TL idi.
https://www.hepsiburada.com/kaspersk...-HBV00000NKGVT
Burada sadece anahtar veriyorlarmış sanırım, diğerinde ne geliyor onu da bilmiyorum da. Böylesi yerlerden almak mantıklı mı sizce?
Herhangi bir olumsuz ya da olumlu tecrübeniz oldu mu?
Siz hangi antivirüsü kullanıyorsunuz?
Teşekkürler, selamlar.
--------
Düzenleme :
Bu tarz lisanslamalar mantıklı mı diye sordum, herkes kullandığı modeli yazmaya başladı, o 2. soruydu arkadaşlar. Teşekkürler.