Bu Bilgisayar Alınır mı?
41
●872
- 05-09-2020, 21:50:56https://www.hepsiburada.com/hp-pavil...a=GpnTeknolojirws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msı güçlü değil mi şimdi ? ekran kartı düşük sadece - 05-09-2020, 21:53:06https://www.hepsiburada.com/kiyasla/...,HBV00000UWWE5
@rws;
bu arada önerebileceğin bir birgisayar varsa onuda bakabilirim
dell asus msı olur
lenovo acer istemiyorum - 05-09-2020, 22:03:27hp 1660ti-max-Q kullanıyor. daha düşük, ama işlemcisi daha iyi (render benzeri işlerde)MertcanKolatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(ayrıca hp almayacağım 3 bilgisayar markasından biridir), eğer tasarımcıysanız ikisininde de ekranda NTSC oranı çok düşük. bunu göz önüne alın, - 05-09-2020, 22:29:29edit: Eğer tasarımcıysam iki bilgisayarıda almazdım,
msi prestige https://www.epey.com/laptop/e/YToxOn...5YXQ6QVNDIjs=/
yada
msi creator https://www.epey.com/laptop/e/YToxOn...hdDpBU0MiOw==/
serisi tercih ederdim, birkaç ay sonra creator serisinden bir laptop almayıdüşünüyorum - 05-09-2020, 22:36:08güzel söylüyorsun hocam ama mak bütçe 8 9 işte o yüzden elimdeki bilgisayar beni 4 5 yıl götürdü halende devam ediyor ama artık menteşe kaldırmıyorrws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

o yüzden 4 5 yıl götürecek kasası sağlam arıyorum yok bir çok işlevi olan bilgisayarlar var.
