rws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hp den bahsetmiyorum msi ekranından, maalesef her ips o kadar iyi olmuyor
https://www.hepsiburada.com/hp-pavil...a=GpnTeknoloji

msı güçlü değil mi şimdi ? ekran kartı düşük sadece