MertcanKolatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.hepsiburada.com/kiyasla/...,HBV00000UWWE5

@rws;

bu arada önerebileceğin bir birgisayar varsa onuda bakabilirim

dell asus msı olur

lenovo acer istemiyorum
hp 1660ti-max-Q kullanıyor. daha düşük, ama işlemcisi daha iyi (render benzeri işlerde)

(ayrıca hp almayacağım 3 bilgisayar markasından biridir), eğer tasarımcıysanız ikisininde de ekranda NTSC oranı çok düşük. bunu göz önüne alın,