3 Gün sonra Türk Telekom aboneliğim bitiyor. Fakat şöyle bir durum var 2011'den beri kullanıcısıyım ve 2011 yılındaki zorunluluk gereği ev telefonu da bağlatmıştım. Şuanda aboneliğimi bitirmek istediğim de müşteri hizmetlerinden şöyle bir tepki aldım; "ev telefonunuzun sözleşmesi 3 ay sonra bitiyor. eğer internet aboneliğini iptal ederseniz 130TL Cayma bedeli ödeyeceksiniz. eğer telefonun sözleşmesini beklerseniz de internet aboneliğiniz güncellenecek bir yıl bekleyeceksiniz." şeklinde bir yanıt aldım. Bununla ilgili ne önerirsiniz evraklarıma turk telekom sitesi üzerinden baktığımda ikisininde tarihi aynı gözüküyor. Böyle bir duruma nasıl düştüm anlamış değilim.
Ek olarak farklı hangi internet sağlayıcılarını önerirsiniz? Superbox çok duydum çok önerildi fakat fiyatlar ve gblar konusunda biraz kuşkuda kaldım. Aylık ortalama 500-600GB harcama yapıyorum.
Önerilerinizi bekliyorum. Tüm cevaplar için teşekkür ederim şimdiden