Millenicom ya da Netspeed öneririm.
Bu konuyu onların müşteri temsilcileriyle de görüşebilirsiniz.
Modem de bu süre zarfında zaten size geçmiştir diye tahmin ediyorum. Eğer yanlış bilmiyorsam 2 yıl kullanımda modem tamamen sizin oluyor.