rakipshell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen uzamış gözüken abonelik ile ilgili tarife vb değişiklik yapmış olabilirsin...
Yok hocam her hangi bir değişiklik yapmadım 2011 yılından beridir kendi aboneliği ile devam ediyor otomatik