Merhaba, Arkadaşlar.
Az önce web tarayıcısı üzerinden Ctrl+F5 attım ve sistemden beni attı daha sonrasında giriş yapmaya çalışınca iki faktörden sonrasında tekrardan ana sayfaya aktarıyor. Hesap girişi yapamıyorum. Mobilde hesabım açık olduğu için mobilden yazıyorum. Konu hakkında sorun yaşayan var mı?
Sorun hakkında ekran videosu: https://drive.google.com/file/d/1LD2...ew?usp=sharing
R10 Giriş Sorunu Hakkında.
5
●141
- 26-08-2020, 18:48:50Ben de mesajları silmeye çalıştığımda anasayfaya atıyorMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2020, 18:50:06
- 26-08-2020, 18:51:53profilime bir düzenlemeyapmak istediğimde değişikler kabul edilmiyor site ekliyorum olmuyor @EftalBulut;
- 26-08-2020, 18:59:00Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleVolg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGoogle drive üzerine sorun hakkında video kaydı yükledim @EftalBulut; belki işe yarayabilir. https://drive.google.com/file/d/1LD2...ew?usp=sharingAlengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle