Merhaba, Arkadaşlar.
Az önce web tarayıcısı üzerinden Ctrl+F5 attım ve sistemden beni attı daha sonrasında giriş yapmaya çalışınca iki faktörden sonrasında tekrardan ana sayfaya aktarıyor. Hesap girişi yapamıyorum. Mobilde hesabım açık olduğu için mobilden yazıyorum. Konu hakkında sorun yaşayan var mı?

Sorun hakkında ekran videosu: https://drive.google.com/file/d/1LD2...ew?usp=sharing