R10.net Login Sorunu
7
●183
- 26-08-2020, 18:48:02Üyeliği durdurulduTarayıcıya F5 yapınca sistemden attı. Giriş yapıp 2FA doğrulamasından sonra login sayfasına yönlendiriyor tekrar. Mobilden girişte sorun yok. PC üzerinden giriş sağlayamıyorum. Sanırım cookie ile alakalı fakat tarayıcı cookie vs. temizlediğim halde aynı döndü devam ediyor. Benzer sorun yaşayan var mı ?
- 26-08-2020, 18:49:27Ben de mesaj kutumu temizlemeye çalışıyorum olmuyor. Aynı sorunu yaşayan var mı?
- 26-08-2020, 18:59:32Test ederek ekran videosu aldım: https://drive.google.com/file/d/1LD2...ew?usp=sharing
- 26-08-2020, 19:00:17Bende uBlock reklam engelleyici kuruluydu, onu deaktif edince sorunsuz giriş yapıp kullanabildim forumu.
- 26-08-2020, 19:05:28Üyeliği durdurulduEDİT: Opera Tracker Blocker (İzleyici Engeli) açık olunca sistemden atıyor. Bu zamana kadar böyle bir sıkıntı yoktu. Sorunun en kısa sürede düzelir inşallah.
https://prnt.sc/u6c022