Her gün demeyeyim ama çoğunlukla mesai çıkışları eve geçerken bir adet antep fıstıklı Cornetto alıp yolda serinliyorum. Forumda bazı arkadaşların Algida kod satışı yaptıklarını gördüm. Açıkçası üşengeçliğime geldi uzun uzun kampanyaları araştırmadım. Bu kodlarla her Algida'dan bahsettiğim dondurmayı alabiliyor muyum? Eğer alınabiliyorsa hem forumda ticaret yapalım hem de ucuza kapatayım

Eskiden böyle Coca-Cola kırmızı kasa vs. kampanyaları çok kovalardım, az McDonald's/Burger King'de menü yemedim. Yaşlandıkça ilgi alanları değişiyor insanın