Merhaba arkadaşlar,
Her gün demeyeyim ama çoğunlukla mesai çıkışları eve geçerken bir adet antep fıstıklı Cornetto alıp yolda serinliyorum. Forumda bazı arkadaşların Algida kod satışı yaptıklarını gördüm. Açıkçası üşengeçliğime geldi uzun uzun kampanyaları araştırmadım. Bu kodlarla her Algida'dan bahsettiğim dondurmayı alabiliyor muyum? Eğer alınabiliyorsa hem forumda ticaret yapalım hem de ucuza kapatayım
Eskiden böyle Coca-Cola kırmızı kasa vs. kampanyaları çok kovalardım, az Mc Donald's/Burger King'de menü yemedim. Yaşlandıkça ilgi alanları değişiyor insanın
Kırmızı kasada sinema bileti alırdım ben de bol bol. Buzluk hevesim vardı denk gelmedi hiç. Birsürü puanım yandı kampanya bitince.