GGRIP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kırmızı kasada sinema bileti alırdım ben de bol bol. Buzluk hevesim vardı denk gelmedi hiç. Birsürü puanım yandı kampanya bitince.
Hey gidi eski günler ^^