• 24-08-2020, 02:18:16
    #1
    merhaba bir arkadaşım autocad ve solidworks gibi programlarları iyi düzeyde kullanabiliyor burada iş yapabilir mi ? ve getirisi ne olur tahmini ?
  • 24-08-2020, 02:24:57
    #2
    Zor
  • 24-08-2020, 02:29:13
    #3
    teknobizdeyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zor
    teşekkür ederim
  • 24-08-2020, 02:35:39
    #4
    ReH
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fetarhyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba bir arkadaşım autocad ve solidworks gibi programlarları iyi düzeyde kullanabiliyor burada iş yapabilir mi ? ve getirisi ne olur tahmini ?
    bende iyi düzeyde kullanıyorum ama hocam burası genel olarak yazılımcılar tasarımcılarla falan dönüyor
  • 24-08-2020, 02:37:07
    #5
    ReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende iyi düzeyde kullanıyorum ama hocam burası genel olarak yazılımcılar tasarımcılarla falan dönüyor
    anladım hocam sadece fikir edinmek istemiştim teşekkür ettim
  • 24-08-2020, 02:37:31
    #6
    Her hizmetin bir alıcısı var. Buna göre konu veya ilanı oluşturun, elbet bir arayan veya ihtiyacı olanında işi düşebilir.