Fetarhyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba bir arkadaşım autocad ve solidworks gibi programlarları iyi düzeyde kullanabiliyor burada iş yapabilir mi ? ve getirisi ne olur tahmini ?
bende iyi düzeyde kullanıyorum ama hocam burası genel olarak yazılımcılar tasarımcılarla falan dönüyor