ReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende iyi düzeyde kullanıyorum ama hocam burası genel olarak yazılımcılar tasarımcılarla falan dönüyor
anladım hocam sadece fikir edinmek istemiştim teşekkür ettim