ibocum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başaramadık abi...
25
●849
- 24-08-2020, 12:29:06Ben kütahyada okudumSazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zafertepede oturdum 2 yıl
çok anım vardır ilk darbemi de yöneticinin kızından yemiştim
- 24-08-2020, 12:30:48Vay be tesadüfe bakınTheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü anı bırakmış gerçi zalim kız
- 24-08-2020, 12:45:171 yılda sevgi yolunda yurtta kalmıştım. sabah akşam tavuk döner ayran yiyordukSazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2020, 16:05:54Kütahya'da öğrenci olarak geçinme formülü hocam 😂😂TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2020, 19:56:48Sabah saat 5.30 trenden inmişiz yukarıya otobüslere yürüyoruz. Hava -27 derece it bağlasan durmaz derler yaSazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 arkadaşız elimizde bavullar ben sigara yaktım çekiyorum dumanı içime oh derken sigarayı çekiyorum duman gelmiyor bi baktım soğuktan sönmüş sigara döndüm arkadaşa (saçları uzundu arkadaşın havaya dikerdi birde) mert soğuktan sigara dondu olum dedim. Çocuğun gözlük camı donmuş döndü bana ben önümü göremiyorum olum dedi
saçlar jöleli bembeyaz olmuş donmuş
bir kahkaha attım sabahın ayazında
o günü hiç unutmam.
Yolunuz Kütahya'ya düşerse düşerse beklerim, kahve sözüm olsun bolca dertleşiriz