Kütahya'da öğrenci olarak geçinme formülü hocam 😂😂
Sabah saat 5.30 trenden inmişiz yukarıya otobüslere yürüyoruz. Hava -27 derece it bağlasan durmaz derler ya

2 arkadaşız elimizde bavullar ben sigara yaktım çekiyorum dumanı içime oh derken sigarayı çekiyorum duman gelmiyor bi baktım soğuktan sönmüş sigara döndüm arkadaşa (saçları uzundu arkadaşın havaya dikerdi birde) mert soğuktan sigara dondu olum dedim. Çocuğun gözlük camı donmuş döndü bana ben önümü göremiyorum olum dedi

saçlar jöleli bembeyaz olmuş donmuş

bir kahkaha attım sabahın ayazında

o günü hiç unutmam.