Konu
Başaramadık abi...
24-08-2020, 12:30:48
#22
Sazlon
Qui non proficit, deficit
TheOrder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben kütahyada okudum
zafertepede oturdum 2 yıl
çok anım vardır ilk darbemi de yöneticinin kızından yemiştim
Vay be tesadüfe bakın
Kötü anı bırakmış gerçi zalim kız