Konu
Başaramadık abi...
24-08-2020, 12:29:06
#21
TheOrder
Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ah be hocam...
Yolunuz Kütahya'ya düşerse düşerse beklerim, kahve sözüm olsun bolca dertleşiriz
Ben kütahyada okudum
zafertepede oturdum 2 yıl
çok anım vardır ilk darbemi de yöneticinin kızından yemiştim