Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ah be hocam... Yolunuz Kütahya'ya düşerse düşerse beklerim, kahve sözüm olsun bolca dertleşiriz
Ben kütahyada okudum zafertepede oturdum 2 yıl çok anım vardır ilk darbemi de yöneticinin kızından yemiştim