• 24-08-2020, 12:25:51
    #19
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece şunu demek istiyorum: Do it!
    İlk yorumda nike reklamı He güzel para aldın mı, just do it
  • 24-08-2020, 12:26:56
    #20
    Qui non proficit, deficit
    cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk yorumda nike reklamı He güzel para aldın mı, just do it
    Aman hocam sakin olalım
  • 24-08-2020, 12:29:06
    #21
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah be hocam... Yolunuz Kütahya'ya düşerse düşerse beklerim, kahve sözüm olsun bolca dertleşiriz
    Ben kütahyada okudum zafertepede oturdum 2 yıl çok anım vardır ilk darbemi de yöneticinin kızından yemiştim
  • 24-08-2020, 12:30:48
    #22
    Qui non proficit, deficit
    TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kütahyada okudum zafertepede oturdum 2 yıl çok anım vardır ilk darbemi de yöneticinin kızından yemiştim
    Vay be tesadüfe bakın Kötü anı bırakmış gerçi zalim kız
  • 24-08-2020, 12:45:17
    #23
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be tesadüfe bakın Kötü anı bırakmış gerçi zalim kız
    1 yılda sevgi yolunda yurtta kalmıştım. sabah akşam tavuk döner ayran yiyorduk
  • 24-08-2020, 16:05:54
    #24
    Qui non proficit, deficit
    TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yılda sevgi yolunda yurtta kalmıştım. sabah akşam tavuk döner ayran yiyorduk
    Kütahya'da öğrenci olarak geçinme formülü hocam 😂😂
  • 24-08-2020, 19:56:48
    #25
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kütahya'da öğrenci olarak geçinme formülü hocam 😂😂
    Sabah saat 5.30 trenden inmişiz yukarıya otobüslere yürüyoruz. Hava -27 derece it bağlasan durmaz derler ya 2 arkadaşız elimizde bavullar ben sigara yaktım çekiyorum dumanı içime oh derken sigarayı çekiyorum duman gelmiyor bi baktım soğuktan sönmüş sigara döndüm arkadaşa (saçları uzundu arkadaşın havaya dikerdi birde) mert soğuktan sigara dondu olum dedim. Çocuğun gözlük camı donmuş döndü bana ben önümü göremiyorum olum dedi saçlar jöleli bembeyaz olmuş donmuş bir kahkaha attım sabahın ayazında o günü hiç unutmam.
  • 24-08-2020, 20:52:07
    #26
    Qui non proficit, deficit
    theorder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabah saat 5.30 trenden inmişiz yukarıya otobüslere yürüyoruz. Hava -27 derece it bağlasan durmaz derler ya 2 arkadaşız elimizde bavullar ben sigara yaktım çekiyorum dumanı içime oh derken sigarayı çekiyorum duman gelmiyor bi baktım soğuktan sönmüş sigara döndüm arkadaşa (saçları uzundu arkadaşın havaya dikerdi birde) mert soğuktan sigara dondu olum dedim. çocuğun gözlük camı donmuş döndü bana ben önümü göremiyorum olum dedi saçlar jöleli bembeyaz olmuş donmuş :d bir kahkaha attım sabahın ayazında o günü hiç unutmam.
    😂😂😂😂😂