• 21-08-2020, 20:25:22
    #1
    Merhaba dostlar babamda yüksek ateş ve halsizlik var ortalama 3-4 saattir geçmedi. Ben coronadan şüpheleniyorum. Hastahaneye götüremiyorum ve yakın zamanda kalp krizi geçirdi.
  • 21-08-2020, 20:26:30
    #2
    Öncelikle geçmiş olsun. 184 numarasını ararsanız gerekli desteği vereceklerdir. Önemli bir dönemdeyiz, lütfen böyle konularda 184 veya 112'yi aramak önceliğiniz olsun.
  • 21-08-2020, 20:27:12
    #3
    112 yi arayın, bu belirtiler ile hastaneye şevkinizi yaparlar 🌹
  • 21-08-2020, 20:27:36
    #4
    Risk grubunda yer alıyor. Forumdan çıkın ve 112 yi arayın. Forumdan sağlık ile ilgili yardım taleplerinde bulunmayın. Bir sağlıkçı olarak böyle konular görünce çok üzülüyorum. Burdan size önerilen bir şey daha kötü şeylere yol açabilir!
  • 21-08-2020, 20:27:53
    #5
    Ambulans çağırın size ve aile bireylerine de bulaşabilir.
  • 21-08-2020, 20:28:33
    #6
    112yi aramayacaksaniz bu dediklerimi yapabilirsiniz ben yapmıştım iyi gelmisti.Hocam annına bezi ıslatın bırakın çorabini ıslatıp giydirin yapabilyorsa soğuk su ile duş alsın Allah'ın izniyle atlatır
  • 21-08-2020, 20:28:36
    #7
    direk devlet hastanesine acilden götür...
    oyalanma orada zaten direk test yapacaklar 24 48 saatte geçer ve muhtemelen sıtma ilacı verip yine eve sevk edecekler.

    hastaneden korkmayın direk gidin
  • 21-08-2020, 20:28:44
    #8
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Risk grubunda yer alıyor. Forumdan çıkın ve 112 yi arayın. Forumdan sağlık ile ilgili yardım taleplerinde bulunmayın. Bir sağlıkçı olarak böyle konular görünce çok üzülüyorum. Burdan size önerilen bir şey daha kötü şeylere yol açabilir!
    Durumun bende farkındayım ancak 24 saat çalışıyor ara ara oluyordu. Gece 12 ye kadar geçmezse ambulansı arayacağım.
  • 21-08-2020, 20:30:43
    #9
    EmirkanDamar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumun bende farkındayım ancak 24 saat çalışıyor ara ara oluyordu. Gece 12 ye kadar geçmezse ambulansı arayacağım.
    Biz 5 kişi ailece yakalandık. Hiç ateşimiz olmadı. Sadece annemin ateşi 1 gün 39 a çıktı. Ondan sonra onun da ateşi olmadı. Erken teşhis ve tedavi hayat kurtarır.