Acil Sağlık Durumu
11
●240
- 21-08-2020, 20:25:22Merhaba dostlar babamda yüksek ateş ve halsizlik var ortalama 3-4 saattir geçmedi. Ben coronadan şüpheleniyorum. Hastahaneye götüremiyorum ve yakın zamanda kalp krizi geçirdi.
- 21-08-2020, 20:26:30Öncelikle geçmiş olsun. 184 numarasını ararsanız gerekli desteği vereceklerdir. Önemli bir dönemdeyiz, lütfen böyle konularda 184 veya 112'yi aramak önceliğiniz olsun.
- 21-08-2020, 20:28:36direk devlet hastanesine acilden götür...
oyalanma orada zaten direk test yapacaklar 24 48 saatte geçer ve muhtemelen sıtma ilacı verip yine eve sevk edecekler.
hastaneden korkmayın direk gidin - 21-08-2020, 20:28:44Durumun bende farkındayım ancak 24 saat çalışıyor ara ara oluyordu. Gece 12 ye kadar geçmezse ambulansı arayacağım.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2020, 20:30:43Biz 5 kişi ailece yakalandık. Hiç ateşimiz olmadı. Sadece annemin ateşi 1 gün 39 a çıktı. Ondan sonra onun da ateşi olmadı. Erken teşhis ve tedavi hayat kurtarır.EmirkanDamar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle