EmirkanDamar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durumun bende farkındayım ancak 24 saat çalışıyor ara ara oluyordu. Gece 12 ye kadar geçmezse ambulansı arayacağım.
Biz 5 kişi ailece yakalandık. Hiç ateşimiz olmadı. Sadece annemin ateşi 1 gün 39 a çıktı. Ondan sonra onun da ateşi olmadı. Erken teşhis ve tedavi hayat kurtarır.