Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Risk grubunda yer alıyor. Forumdan çıkın ve 112 yi arayın. Forumdan sağlık ile ilgili yardım taleplerinde bulunmayın. Bir sağlıkçı olarak böyle konular görünce çok üzülüyorum. Burdan size önerilen bir şey daha kötü şeylere yol açabilir!
Durumun bende farkındayım ancak 24 saat çalışıyor ara ara oluyordu. Gece 12 ye kadar geçmezse ambulansı arayacağım.