• 21-08-2020, 16:01:13
    #1
    Merhaba arkadaşlar ,Hong Kongtan iki adet One plus 7 ve one plus 7 pro getirdim.Bu üç telefona imei attırmam gerekli acaba izmirde imei nerde attırabilirim ve ücreti nedir ?Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.teşekkürler
  • 21-08-2020, 16:02:32
    #2
    bildiğim kadarıyla one plus telefonlara imei atılamıyor
  • 21-08-2020, 16:03:18
    #3
    çankaya %10000 bulursunuz (tabi imei atılabilen cihazsa) önceden attırmıştık ama telefon parçalarını çalabilecek karaktersizler var dikkatli olun arayıp sorarsanız o işlere bakmıyoruz diyorlar o yüzden birebir gidip sormanız lazım ama tekrar söylüyorum parça çalabiliyorlar dikkat edin her esnaf için demiyorum allah korkusu olmayanlar için diyorum
  • 21-08-2020, 16:07:23
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    banagezmeyianla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar ,Hong Kongtan iki adet One plus 7 ve one plus 7 pro getirdim.Bu üç telefona imei attırmam gerekli acaba izmirde imei nerde attırabilirim ve ücreti nedir ?Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.teşekkürler
    benim arkadaş atar genelde ben de atamadığım olduğunda ona yollarım, eğer hala bulamadıysanız sorayım kendisine.
    iş yeri falan yok bu arada, çağrı merkezinde çalışıyor kendisi şuan evden çalışıyor. evde atar, güven açısından kendiniz evine götürür bırakırsınız en azından evini bilirsiniz sıkıntı olmaz sizin içinizde de.
  • 21-08-2020, 16:12:27
    #5
    IMEI cezası çok büyük, hem size hem atan kişiye. Bence hiç bulaşmayın derim.
  • 21-08-2020, 16:21:25
    #6
    imei işlemi derseniz başınız ağrır hocam x işlem derseniz telefoncular anlar zaten hocam yasal olmadığı için kılık kıyafetinize göre evet hayır diyorlar
  • 21-08-2020, 20:01:19
    #7
    Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiğim kadarıyla one plus telefonlara imei atılamıyor
    Hocam daha önce başlık açtım bu konuyla alakalı,oneplus’a imei atılıyor diye hong kongtan gelirken aldım.
  • 21-08-2020, 20:01:59
    #8
    yahyadegirmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çankaya %10000 bulursunuz (tabi imei atılabilen cihazsa) önceden attırmıştık ama telefon parçalarını çalabilecek karaktersizler var dikkatli olun arayıp sorarsanız o işlere bakmıyoruz diyorlar o yüzden birebir gidip sormanız lazım ama tekrar söylüyorum parça çalabiliyorlar dikkat edin her esnaf için demiyorum allah korkusu olmayanlar için diyorum
    Anladım hocam teşekkür ederim ,sizin önerdiğinizkimse yok anlaşılan.peki ücret ne kadar ödemiştiniz?
  • 21-08-2020, 20:04:21
    #9
    banagezmeyianla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam teşekkür ederim ,sizin önerdiğinizkimse yok anlaşılan.peki ücret ne kadar ödemiştiniz?
    hatırlamıyorum malesef güvenemiyorum hiç birine bende taş çatlasın 100tl ödersiniz metroya atlayın gidin en kötü fiyat alırsınız yani size ters düşmüyorsa bi metroluk yol