çankaya %10000 bulursunuz (tabi imei atılabilen cihazsa) önceden attırmıştık ama telefon parçalarını çalabilecek karaktersizler var dikkatli olun arayıp sorarsanız o işlere bakmıyoruz diyorlar o yüzden birebir gidip sormanız lazım ama tekrar söylüyorum parça çalabiliyorlar dikkat edin her esnaf için demiyorum allah korkusu olmayanlar için diyorum