yahyadegirmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çankaya %10000 bulursunuz (tabi imei atılabilen cihazsa) önceden attırmıştık ama telefon parçalarını çalabilecek karaktersizler var dikkatli olun arayıp sorarsanız o işlere bakmıyoruz diyorlar o yüzden birebir gidip sormanız lazım ama tekrar söylüyorum parça çalabiliyorlar dikkat edin her esnaf için demiyorum allah korkusu olmayanlar için diyorum
Anladım hocam teşekkür ederim ,sizin önerdiğinizkimse yok anlaşılan.peki ücret ne kadar ödemiştiniz?