• 20-08-2020, 06:35:48
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahatsızlık ne olursa olsun önemli olan psikolojidir. Sen gelip en kötü durumda neler yapılacağını anlatıyorsun. Arkadaşın morali bozulabilir. Psikoloji olarak kendini hasta hissedebilir.
    Sorun tam olarak burada işte. Anlayabildin umarım...
    Total tiroidektomi ameliyatı ve 2 kere radyoaktif iyot tedavisi olmuş birisi olarak yazıyorum bunları.
    hayat hiçbirimiz için toz pembe değil. bu arkadaşa pembe sayfalar karalamak herkes için kolay benim içinde ama benim yöntemim o değil. bak senin için olası en kötü senaryo gerçekleşmiş. ben bu işin selim tümor sınırlarında en üst rahlesini yazdım ve korkması için bir sebep olmadığını anlatmaya çalıştım. yazımda "rahat ol" diyorum. bu açık bir mesaj. sana da geçmiş olsun.
  • 20-08-2020, 09:40:28
    #11
    bilgehan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayat hiçbirimiz için toz pembe değil. bu arkadaşa pembe sayfalar karalamak herkes için kolay benim içinde ama benim yöntemim o değil. bak senin için olası en kötü senaryo gerçekleşmiş. ben bu işin selim tümor sınırlarında en üst rahlesini yazdım ve korkması için bir sebep olmadığını anlatmaya çalıştım. yazımda "rahat ol" diyorum. bu açık bir mesaj. sana da geçmiş olsun.
    tümoryok hocam bende iyi huyl nödül.
  • 20-08-2020, 10:14:44
    #12
    bero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tümoryok hocam bende iyi huyl nödül.
    tmm müdür biliyorum. ona iyi huylu tümör deniyor. sen içini rahat tut. ben o nodülün en kötü senaryosunu yazdım. orada bile korkulacak birşey yok yani. geçmiş olsun.