Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Troid de nodül var normal bişey mi nodül ?
11
●224
- 20-08-2020, 06:35:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hayat hiçbirimiz için toz pembe değil. bu arkadaşa pembe sayfalar karalamak herkes için kolay benim içinde ama benim yöntemim o değil. bak senin için olası en kötü senaryo gerçekleşmiş. ben bu işin selim tümor sınırlarında en üst rahlesini yazdım ve korkması için bir sebep olmadığını anlatmaya çalıştım. yazımda "rahat ol" diyorum. bu açık bir mesaj. sana da geçmiş olsun.
- 20-08-2020, 09:40:28tümoryok hocam bende iyi huyl nödül.bilgehan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2020, 10:14:44tmm müdür biliyorum. ona iyi huylu tümör deniyor. sen içini rahat tut. ben o nodülün en kötü senaryosunu yazdım. orada bile korkulacak birşey yok yani. geçmiş olsun.bero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle