bilgehan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayat hiçbirimiz için toz pembe değil. bu arkadaşa pembe sayfalar karalamak herkes için kolay benim içinde ama benim yöntemim o değil. bak senin için olası en kötü senaryo gerçekleşmiş. ben bu işin selim tümor sınırlarında en üst rahlesini yazdım ve korkması için bir sebep olmadığını anlatmaya çalıştım. yazımda "rahat ol" diyorum. bu açık bir mesaj. sana da geçmiş olsun.
tümoryok hocam bende iyi huyl nödül.