• 19-08-2020, 15:20:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar merhaba, geçtiğimiz günlerde gece yarısının da vermiş olduğu gazla yazmış olduğum bazı (haklılık/haksızlıktan ziyade) kırıcı konuştuğum ve gerçekten kastım yaş değil de gerçekten bir ağabey gibi telefon numaramdan bana ulaşıp; yaptığımın insanları yanlış yönlendirebileceğini ve böyle durumlarda kendisine direkt ulaşabileceğimi belirtmiş oldu. (Belki çoğunuz benim gibi düşünüyordur, öyle değilmiş arkadaşlar. @Coskun abi de bizler gibi; ulaşılamaz değilmiş. Konunun önemine göre yanıtlama süresi değişse de bir şekilde cevapsız kalmıyorsunuz. Ve inanın gerçekten ilgileniyor.) Konuyu bir şekilde aramızda çözdük, bir gün denk geldiğimizde de çayımızı-kahvemizi içeceğiz.

    Özetle, benim gibi yapıp herkese ön yargılı davranmayın. Hele yıllardır forumun başında olan birisine.

    (Bu yaptığım da tükürdüğünü yalamak değildir, tükürmemem gerektiğini öğrenmemdir.)

    Hepinize iyi forumlar,
    İlerleyen (belki uzun bir süre sonra) süreçte belki tekrar çalışacağız, denk geleceğiz.

    Hepiniz ayrı ayrı seviliyorsunuz,
    T.
  • 19-08-2020, 15:22:43
    #2
    Google 1. Sayfa Garantili
    Coşkun bey iyidir, hiç kırmadı Samsun'a geldiğinde bizzat görüşmüştük, yakından tanıma fırsatım olmuştu kendisini.
  • 19-08-2020, 15:23:10
    #3
    Hatayı farketmek de, affetmek de erdemliktir 👏🏻 Tebrikler
  • 19-08-2020, 15:26:50
    #4
    PayPal + Wise + Revolut
    konuyu merak edip profil banı gecmişinizden baktım lakin konu silinmiş deli meraktayım
  • 19-08-2020, 15:27:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    @Coskun; hocam iyi bir insandır. Hakkaniyetine güveniyorum. Bir etkinlikte tanıştık, samimiyetine güveniyorum açıkcası.
  • 19-08-2020, 15:30:05
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 19-08-2020, 15:30:51
    #7
    ne güzel kardeşim bu yazdıkların. Ön yargılı davranmamak gerekiyormuş dmeekki. buda birçok kişiye örnek olur
    @Coskun; bey telefon numaramı veriyorm
  • 19-08-2020, 15:37:23
    #8
    Her zaman söylerim uslup insanın kişiliğidir diye ne olursa olsun bizler yetişkin insanlarız ve karşımızdaki insanları suçlamadan yada yargılamadan önce iyi dusunup oyle dile getirmeliyiz.Kaldı ki @Coskun; hocamı tanımam etmem uc aylık bambi bir üyeyım ama bu insan burdaki binlerce insanın evine ekmek götürmesine dolaylı olarak vesile oluyor.Diyeceğim o ki burdaki gerek moderatör arkadaşlar olsun gerekse de yönetim deki hocalarım olsun hiç kimseye art niyetle yaklaştığına yada yaklaşacağına zerre ihtimal vermiyorum.Bizler yetişkin bireyleriz ve yetişkin bireyler konuşarak iletişim dilini sonuna kadar kullanarak sorunlarımızı çözmeliyiz bağırarak suçlayarak hakaret ederek değil.Herkese iyi forumlar.
  • 19-08-2020, 18:10:52
    #9
    Administrator
    tuuruls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba, geçtiğimiz günlerde gece yarısının da vermiş olduğu gazla yazmış olduğum bazı (haklılık/haksızlıktan ziyade) kırıcı konuştuğum ve gerçekten kastım yaş değil de gerçekten bir ağabey gibi telefon numaramdan bana ulaşıp; yaptığımın insanları yanlış yönlendirebileceğini ve böyle durumlarda kendisine direkt ulaşabileceğimi belirtmiş oldu. (Belki çoğunuz benim gibi düşünüyordur, öyle değilmiş arkadaşlar. @Coskun abi de bizler gibi; ulaşılamaz değilmiş. Konunun önemine göre yanıtlama süresi değişse de bir şekilde cevapsız kalmıyorsunuz. Ve inanın gerçekten ilgileniyor.) Konuyu bir şekilde aramızda çözdük, bir gün denk geldiğimizde de çayımızı-kahvemizi içeceğiz.

    Özetle, benim gibi yapıp herkese ön yargılı davranmayın. Hele yıllardır forumun başında olan birisine.

    (Bu yaptığım da tükürdüğünü yalamak değildir, tükürmemem gerektiğini öğrenmemdir.)

    Hepinize iyi forumlar,
    İlerleyen (belki uzun bir süre sonra) süreçte belki tekrar çalışacağız, denk geleceğiz.

    Hepiniz ayrı ayrı seviliyorsunuz,
    T.
    Eywallah