tuuruls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba, geçtiğimiz günlerde gece yarısının da vermiş olduğu gazla yazmış olduğum bazı (haklılık/haksızlıktan ziyade) kırıcı konuştuğum ve gerçekten kastım yaş değil de gerçekten bir ağabey gibi telefon numaramdan bana ulaşıp; yaptığımın insanları yanlış yönlendirebileceğini ve böyle durumlarda kendisine direkt ulaşabileceğimi belirtmiş oldu. (Belki çoğunuz benim gibi düşünüyordur, öyle değilmiş arkadaşlar. @Coskun abi de bizler gibi; ulaşılamaz değilmiş. Konunun önemine göre yanıtlama süresi değişse de bir şekilde cevapsız kalmıyorsunuz. Ve inanın gerçekten ilgileniyor.) Konuyu bir şekilde aramızda çözdük, bir gün denk geldiğimizde de çayımızı-kahvemizi içeceğiz.

Özetle, benim gibi yapıp herkese ön yargılı davranmayın. Hele yıllardır forumun başında olan birisine.

(Bu yaptığım da tükürdüğünü yalamak değildir, tükürmemem gerektiğini öğrenmemdir.)

Hepinize iyi forumlar,
İlerleyen (belki uzun bir süre sonra) süreçte belki tekrar çalışacağız, denk geleceğiz.

Hepiniz ayrı ayrı seviliyorsunuz,
T.
Eywallah