Her zaman söylerim uslup insanın kişiliğidir diye ne olursa olsun bizler yetişkin insanlarız ve karşımızdaki insanları suçlamadan yada yargılamadan önce iyi dusunup oyle dile getirmeliyiz.Kaldı ki
@Coskun; hocamı tanımam etmem uc aylık bambi bir üyeyım ama bu insan burdaki binlerce insanın evine ekmek götürmesine dolaylı olarak vesile oluyor.Diyeceğim o ki burdaki gerek moderatör arkadaşlar olsun gerekse de yönetim deki hocalarım olsun hiç kimseye art niyetle yaklaştığına yada yaklaşacağına zerre ihtimal vermiyorum.Bizler yetişkin bireyleriz ve yetişkin bireyler konuşarak iletişim dilini sonuna kadar kullanarak sorunlarımızı çözmeliyiz bağırarak suçlayarak hakaret ederek değil.Herkese iyi forumlar.