• 18-08-2020, 10:11:15
    #1
    Arkadaşlar aşağıdaki mesaj 2014 den beri çalıştığım bir firmadan geldi.
    Bu talep normal mi ? Pek bu işler hakkında bilgim yok fikrinizi almak istedim.

    Alıntı
    Kontrol ettiğimde 1 ay gecikmeli bir faturanız var şuanda 4-5 gün daha bir süresi var dilerseniz onu ödediğinizde hizmet 4-5 gün aktif olacaktır. Bu şekilde yaptığınızda fiyat olarakta daha mâkul olacaktır. Aksi halde istediğiniz her site başı yedeğiniz 5$ + KDV bir yedek bedeli ödemeniz gerekecek.
  • 18-08-2020, 10:12:45
    #2
    Müşteri memnuniyetini düşünmeyen çalışılmayacak bir firma.
  • 18-08-2020, 10:12:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    4-5 Günlük hizmet için ne kadar istiyorlar ?
  • 18-08-2020, 10:14:42
    #4
    Sanırım 25 gün kullanıp ödemediğiniz hizmet var. Onu öde 5 gün süresi kalıyor yedeklerini al diyor. Aksi halde haklı olarak dilediği fahiş olmayan fiyattan verir yedekleri.
  • 18-08-2020, 10:22:04
    #5
    AnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım 25 gün kullanıp ödemediğiniz hizmet var. Onu öde 5 gün süresi kalıyor yedeklerini al diyor. Aksi halde haklı olarak dilediği fahiş olmayan fiyattan verir yedekleri.
    Aynen öyle hocam paketi yenilemek istemedim daha doğrusu çalıştığım şirketindi. Şirket kapanınca bende Burti den aldım paketi daha uygun diye. Fakat bunca senenin müşterisine yapılacak bir hareket değil en azından ben olsam yapmazdım
  • 18-08-2020, 10:22:33
    #6
    hocam günlük mü yedek alıyorsunuz zira haftalık yedek kaç tane hosting firmasına girdiysem yapıyor ama yöncü ile çalışmıştım tavsiye ederim
  • 18-08-2020, 10:22:41
    #7
    ayjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4-5 günlük hizmet için ne kadar istiyorlar ?
    10$
  • 18-08-2020, 10:23:23
    #8
    silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam günlük mü yedek alıyorsunuz zira haftalık yedek kaç tane hosting firmasına girdiysem yapıyor ama yöncü ile çalışmıştım tavsiye ederim
    Yok ben daha o firma ile çalışmadığım için istedim yedeklerimi hocam.
  • 18-08-2020, 10:25:45
    #9
    25 gün kullandığınız hizmetin parasını vermek istemiyorsunuz belliki. Adam haklı olarak hizmetin parasını vermiyorsan yedeğe para vereceksin diyor. Adam haklı dağılın