Sanırım 25 gün kullanıp ödemediğiniz hizmet var. Onu öde 5 gün süresi kalıyor yedeklerini al diyor. Aksi halde haklı olarak dilediği fahiş olmayan fiyattan verir yedekleri.
Aynen öyle hocam paketi yenilemek istemedim daha doğrusu çalıştığım şirketindi. Şirket kapanınca bende Burti den aldım paketi daha uygun diye. Fakat bunca senenin müşterisine yapılacak bir hareket değil en azından ben olsam yapmazdım