Arkadaşlar aşağıdaki mesaj 2014 den beri çalıştığım bir firmadan geldi.
Bu talep normal mi ? Pek bu işler hakkında bilgim yok fikrinizi almak istedim.
Alıntı
Kontrol ettiğimde 1 ay gecikmeli bir faturanız var şuanda 4-5 gün daha bir süresi var dilerseniz onu ödediğinizde hizmet 4-5 gün aktif olacaktır. Bu şekilde yaptığınızda fiyat olarakta daha mâkul olacaktır. Aksi halde istediğiniz her site başı yedeğiniz 5$ + KDV bir yedek bedeli ödemeniz gerekecek.