arkadaşlar elimde bir kan raporu var abime ait. ama iyi mi kötü mü bi bakacak bir doktor ya da tanıdığı olan kimse var mı?
covid şüphesi ile alınmıştı. diğer arkadaşları çağırmayıp abimi çağırmışlar pcr istediklerini söylemişler.
tomografiden şüphelenmiş olabilirler ama o henüz elimizde yok. yardımcı olacak arkadaşlar pm atarsa raporu ileteyim.
veteriner hekimiyim ama pm atın hem kendimce değerlendirmek isterim. bu değerlendirmeyi sizinle paylaşmayacağım tabi ki. sadece veri olsun kendi kendime değerlendirme yapabileyim diye. sonucu da merakla bekliyorum. sevgiler.
Öncelikle geçmiş olsun. Dünya üzerinde virüs tanısı için kullanılan tüm testler hatalı çıkabilir doğruluk payları üzerlerinde yazıyor zaten. Bu nedenle Uzman hekimlerin ne söylediğine göre hareket ediniz. Geçmiş olsun umarız ki basit bir grip enfeksiyonudur.
Arkadaşyardımcı oldu sağolsun kan temizmiş. tomografiyi bekliyoruz bakalım
mesaj atan herkese çok teşekkür ederim. ek olarak merak ettiğimiz bir konu
kan temiz iken tomografide virüs çıkma durumu olabiliyor mu acaba?
Öncelikle geçmiş olsun, hiç şikayeti olmayan hastalarda bile tomografi de tutulum görebiliyoruz. Yani sorunuzun cevabı: olabilir. Tomografi sonucu ve pcr sonucu önemli...