veteriner hekimiyim ama pm atın hem kendimce değerlendirmek isterim. bu değerlendirmeyi sizinle paylaşmayacağım tabi ki. sadece veri olsun kendi kendime değerlendirme yapabileyim diye. sonucu da merakla bekliyorum. sevgiler.