arkadaşlar elimde bir kan raporu var abime ait. ama iyi mi kötü mü bi bakacak bir doktor ya da tanıdığı olan kimse var mı?
covid şüphesi ile alınmıştı. diğer arkadaşları çağırmayıp abimi çağırmışlar pcr istediklerini söylemişler.
tomografiden şüphelenmiş olabilirler ama o henüz elimizde yok. yardımcı olacak arkadaşlar pm atarsa raporu ileteyim.