Sizce logo olmuş mu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce logo olmuş mu ?
10
●
228
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce logo olmuş mu ?
1
2
14-08-2020, 20:38:07
#1
alicangunduz
domain
teknoblogger.com
14-08-2020, 20:39:27
#2
AppGame
hocam kuşun gözlerini o ve b koyun daha dikkat çekecektir
14-08-2020, 20:40:12
#3
socialoyuncu
güzel gibi ama birşeyin üstüne koyunca çok yer kaplıyormuş gibi olacak sanki, blogger kısmını tekno nun alt tarafına alınca daha iyi olur
14-08-2020, 20:45:27
#4
Task
Hoşuma gitti... özelikle renkleri
14-08-2020, 20:46:35
#5
schimmel
Bence olmuş 👍👌
14-08-2020, 20:51:37
#6
mimarkaan
Com silsen daha iyi olur
14-08-2020, 20:53:54
#7
CenkOnsoy
.com silinmeli ve biraz sadeleşmeli derim. Çok fazla üzerine düşünmüş olmalısınız, sürekli birşeyler eklenmiş gibi hissettirdi.
14-08-2020, 20:54:37
#8
Onur89TR
Ben beğendim güzel olmuş
14-08-2020, 21:00:12
#9
wisex
alicangunduz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
domain
teknoblogger.com
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler