Konu
Sizce logo olmuş mu ?
14-08-2020, 20:40:12
#3
socialoyuncu
güzel gibi ama birşeyin üstüne koyunca çok yer kaplıyormuş gibi olacak sanki, blogger kısmını tekno nun alt tarafına alınca daha iyi olur