alicangunduz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce logo olmuş mu ?
10
●228
- 14-08-2020, 21:45:50Güzel ama biraz abartı olmuş, birde şu g yi bence düzelt kardeşim gg böyle olsun ters iyi durmuyor kuşuda biraz daha sadeleştirmeye çalış, iyi çalışmalar
