• 09-08-2020, 17:40:41
    #1
    Arkadaşlar tamamen orjinal ve kullanılmamış Ibm 5.0 Yükleme disketleri ve kitapçıkları. Windows 3.1 işletim sistemi 5.25 disketler. Tamamen orjinal ve kesinlikle tertemiz durmaktadır. Sizce saklasam mı? Satsam nekadar eder?

  • 09-08-2020, 17:42:54
    #2
    Windows 3.1'e dönüş yapmak isteyenlere satabilirsiniz.
  • 09-08-2020, 17:43:13
    #3
    ebay üzerinden satabilirsin güzel fiyatlara meraklılarına
  • 09-08-2020, 17:45:29
    #4
    adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar tamamen orjinal ve kullanılmamış Ibm 5.0 Yükleme disketleri ve kitapçıkları. Windows 3.1 işletim sistemi 5.25 disketler. Tamamen orjinal ve kesinlikle tertemiz durmaktadır. Sizce saklasam mı? Satsam nekadar eder?

    Kaç liradan satıyorsun hocam hepsini birden?
  • 09-08-2020, 17:48:32
    #5
    Zamaninda ilk windows un kurulu oldugu (sanirim win85 ti) bir kasa vardi elimde. attim 6-7 yil once, sonradan cok pisman oldum.

    Anahtarla calisiyodu kasa,
    Bilek kalinliginda klawye girisi vardi,
    Mouse yok,
    Pembe ekran, baslat menusu ust sagda,
    Yuklu yazilimlardan sadece mayin tarlasi ve hesap makinasini hatirliyorum.
    256 mb hard disk vardi.

    He bide bu disklerin girisi vardi.

    Ne makinaydi be
  • 09-08-2020, 17:49:09
    #6
    Kesinlikle eBay satılır.
  • 09-08-2020, 18:08:43
    #7
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç liradan satıyorsun hocam hepsini birden?
    Satışa sunmadım sadece satsam değer edermi onu düşünüyorum
  • 09-08-2020, 18:13:06
    #8
    Paraya ihtiyacın yoksa çokta bekletmen taraftarıyım, 3-5 sene daha beklesen çok değerlenir mi
  • 09-08-2020, 18:15:30
    #9
    VektorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paraya ihtiyacın yoksa çokta bekletmen taraftarıyım, 3-5 sene daha beklesen çok değerlenir mi
    Bekletebilirim. Değerlenir mi bilemem ama sıfır temiz duruyor. IBM kitapçıklarıda orjinal haliyle duruyor.