adnanbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar tamamen orjinal ve kullanılmamış Ibm 5.0 Yükleme disketleri ve kitapçıkları. Windows 3.1 işletim sistemi 5.25 disketler. Tamamen orjinal ve kesinlikle tertemiz durmaktadır. Sizce saklasam mı? Satsam nekadar eder?

Kaç liradan satıyorsun hocam hepsini birden?