Zamaninda ilk windows un kurulu oldugu (sanirim win85 ti) bir kasa vardi elimde. attim 6-7 yil once, sonradan cok pisman oldum.

Anahtarla calisiyodu kasa,
Bilek kalinliginda klawye girisi vardi,
Mouse yok,
Pembe ekran, baslat menusu ust sagda,
Yuklu yazilimlardan sadece mayin tarlasi ve hesap makinasini hatirliyorum.
256 mb hard disk vardi.

He bide bu disklerin girisi vardi.

Ne makinaydi be